Kranjčeva ulica 3

9226 Moravske Toplice

T: +386 (0)2 538 15 00

F: +386 (0)2 538 15 02

E: obcina@moravske-toplice.si

Občina Župan Občinska uprava Komisije in odbori 2014-2018 Komisije in odbori 2010-2014 Občinski svet Naselja v občini Kultura Turizem Kmetijstvo Sociala Občinski predpisi Medobčinska inšpekcija in redarstvo Društva Vaške igre Občinski praznik Enkratna denarna pomoč za novorojence ARHIV Lokalne volitve Natečaj za fotografijo meseca

Informacije javnega značaja

Storitve državne uprave

Statistični podatki

Vaške igre 2013

18. VAŠKE IGRE OBČINE MORAVSKE TOPLICE, SELO – FOKOVCI

Čast in dolžnost izvedbe tradicionalnih 18. vaških iger občine Moravske toplice je letos pripadla krajevni skupnosti Selo – Fokovci, kjer smo združili moči in dokazali, da je sodelovanje, kljub različnim pogledom posameznikov, glavni ključ za uspeh.

Igre so s pozdravnimi govori odprli župan Alojz Glavač, predsednik organizacijskega odbora in KS Selo – Fokovci Zlatko Balajc ter predsednik komisije za vaške igre Andrej Baligač. Za povezovanje in vodenje prireditve je poskrbel Štefan Kodila.

6. julija so vaški spretneži in korenjaki iz 16. vasi na igrišču v Fokovcih merili moči v osmih skrbno izbranih igrah in vlečenju vrvi. Niti vroče sonce ni zmotilo koncentracije tekmovalcev, ki so izkušnje in natančnost usmerili v sestavljanje kmečkega vozu, luščenje koruze, zlivanje vode preko glave, skok v daljino z mesta, potačkanje lesenih kolutov, žaganje lesenega hloda in zabijanje žebljev. Igra presenečanja pa je bila igra v pravem pomenu besede, saj so morali vodje ekip v treh minutah pojesti 20 slanih (bobi) palčk. Sliši se zabavno in enostavno, toda pri izvedbi se je izkazalo, da ostane le pri zabavnem. Tudi sodniki so svoje delo vzeli zelo resno in korektno nadzorovali potek iger. V vlečenju vrvi, ki vsako leto pritegne največ pričakovanj in zanimanja so letos dominirali domačini, ki so si kar nekaj (pre)potrebnih moči in jeklenih živcev nabrali tudi pri organizaciji. Razlike v točkah so bile tesne, zmaga je ostala doma, izkušnje in dobra volja pa so se razkropili po vaseh v občini.

Domačini Sela in Fokovec, člani vaških odborov in domačih društev so skrbno načrtovali vsako podrobnost izvedbe vaških iger in se pri izvedbi skrbno potrudili. Stara modrost, ki pravi, da je dobro delo vedno poplačano, je še enkrat dobila potrditev, saj organizatorji niso bili nagrajeni le z uspešno izvedbo, ampak so bili še skupni zmagovalci tekmovanja in zmagovalci v igri vseh iger, vlečenju vrvi.

Pijače ni (z)manjkalo, jedače je bilo dovolj, za zabavo več kot 800 udeležencev in obiskovalcev pa sta poskrbela Duo Nostalgija. Smisel vaških iger ni le tekmovalnega pomena, ampak so namen predvsem druženje, nova poznanstva ter zabava – se vidimo naslednje leto v Noršincih.

Posebna zahvala gre sponzorjem 18. vaških iger (Zavarovalnici Maribor d.d., Cerop d.o.o. Puconci, Tiskarni Digitalni tisk d.o.o. in baru Zeleni Gaj) ter vsem donatorjem, ki so podprli organizacijo prireditve. Prav tako pa bližnjim stanovalcem, ki so z razumevanjem sprejeli izvedbo prireditve.

Rezultati v vlečenju vrvi, za katero se podeljuje posebni pokal: 1. Selo – Fokovci, 2. Ivanovci, 3. Vučja Gomila, 4. Sebeborci, 5. Krnci, 6. Ivanci, 7. Filovci, 8. Mlajtinci- Lukačevci, 9. Ratkovci, Andrejci, 11. Tešanovci, 12. Noršinci, 13. Moravske Toplice, 14. Prosenjakovci, 15. Suhi Vrh, 16. Bogojina.

 

REZULTATI V SKUPNI RAZVRSTITVI IGER

MESTO

EKIPA

TOČKE

1.

SELO – FOKOVCI

118

2.

KRNCI

116

3.

NORŠINCI

112

4.

IVANCI

111

5.

PROSENJAKOVCI

102

6.

ANDREJCI

101

7.

IVANOVCI

98

8.

VUČJA GOMILA

97

9.

MLAJTINCI - LUKAČEVCI

96

10.

FILOVCI

94

11.

RATKOVCI

75

12.

BOGOJINA

70

13.

MORAVSKE TOPLICE

60

14.

TEŠANOVCI

57

15.

SEBEBORCI

45

16.

SUHI VRH

30

 

                                                                                                                                          Pripravila:

                                                                                                                             Doris Letina & Organizacijski odbor


Kontakt